Musical lessen voor kinderen

Gedreven door mijn eigen passie voor Musical  besloot ik om Musical lessen toe te voegen aan mijn lesaanbod,

Momenteel zijn we bijna klaar voor de eerste voorstelling die Het Sleutelbos heet,  en wordt de laatste hand gelegd om op

Zaterdag 25 mei 2024 de voorstelling te kunnen spelen.

Via Benny Vreden kreeg de stichting deze musical gesponsord en daar zijn we heel blij mee.

Om mijn eigen vaardigheden te verbeteren zal ik na de zomervakantie stage lopen bij een erkend leerbedrijf en musicalschool in Lelystad.

Inmiddels ben ik bezig om een professionele musicalschool te openen en hier zijn de voorbereidingen al in volle gang voor.

In september hoop ik open te gaan en zal er zowel in Woerden en Amstelveen les gegeven gaan worden.

We gaan als Stichting samenwerken met mensen uit het vak en die gaan ook de lessen geven, met een leuke grote voorstelling aan het eind,

Voor deze  nieuwe Musical worden er dan ook auditiedagen georganiseerd .

Welke Musical houden we nog even geheim , maar de website en facebook in de gaten.

De lessen zijn voor kinderen van 6 - 9 jaar   en   10 -12 jaar.

Houd de website daarom goed in de gaten en de facebook pagina van Stichting kruimels Muziek en Musicalschool