Onze Docenten

Paul Rooyackers

Studeerde aan de Amsterdamse theaterschool, ontwikkelde zich in de vakken dans en theater en gaf vele jaren les op diverse dans- en theateracademies waaronder ARTEZHKU en CODARTS (Conservatorium van Rotterdam).

Hij schreef 36 boeken die worden uitgegeven in 15 landen, maakte theatrale kaartspellen en werkte voor verschillende omroepen, voor verschillende TV programma’s en radiozenders. Vele jaren regisseert hij al theaterstukken voor zowel kinderen als voor professionals. Paul Rooyackers heeft derhalve een jarenlange ervaring met kinderverhalen en opvoeringen op talloze scholen en we zijn erg blij dat hij onze jonge spelers de kunst van het toneelspelen en expressie bijbrengt. Paul is ondanks zijn enorme vak-ervaring een bescheiden, maar ook plezierige regisseur die zowel oud als jong op een professionele, grappige, gedreven, maar altijd kalme, geduldige en vooral prettige manier regisseert.

Dit jaar zal Paul zijn medewerking verlenen aan het schrijven van het script en samen met mij de Regie van "Alleen met mijn Dromen" uitvoeren.

Graziella Del- Tin

Buongiorno! Ik ben Graziella en kijk ernaar uit om lekker met jou te gaan dansen bij  MTM School Iris .

Ik ben een ontzettende musicalfan, en was zelf ongeveer 12 jaar actief bij de leukste musicalschool van Haarlem: Merlijn Theaterprodukties. Ik heb hier een aantal fantastische rollen mogen vertolken zoals o.a. prinses Jasmine in Aladdin, juffrouw Minoes en Mary Poppins. Daarnaast kreeg ik daar ook de eer om voor verschillende producties een aantal grote dansnummers te choreograferen, en dansles te geven aan klassen in alle leeftijden. Hoewel ik alle disciplines van musical geweldig vind, heeft mijn passie voor dansen toch wel de overhand.

Iedereen kan dansen. In mijn lessen zijn uitspraken als ‘ik kan niet dansen’ of ‘het gaat me niet lukken’ dan ook verboden. Ik ga je zeker niet 574949 keer een pirouette laten draaien totdat ‘ie perfect is. Dat is het mooiste aan musical. Je maakt meer indruk op het publiek als je het verhaal van de dans kunt vertellen, dan een perfect uitgevoerde pirouette. Ik heb daarom ontzettend veel zin om samen met jou deze verhalen te gaan maken! Jij ook?

Dit jaar zal Graziella de choreografie voor haar rekening nemen voor " Alleen met mijn Dromen"