Drummen is bij mij plezier hebben

Mijn drumlessen  voor kinderen zijn een uitnodiging om de opwindende wereld van ritme te verkennen, nieuwe vaardigheden te ontwikkelen en vooral veel plezier te hebben.

Door mijn speciale drumlessen bied ik ook een stimulerende omgeving voor Kinderen met een ontwikkelingsachterstand ( ADHD, Autisme, Verstandelijke beperking, ...enz)  de mogelijkheid om zichzelf uit te drukken en zich te ontwikkelingen door middel van ritme en melodie.

Met geduld en aandacht moedig ik de Kinderen, jongeren en volwassenen aan om zich te uiten op een manier die bij hen past

Wij geloven  dat muziek niet alleen een bron van plezier is, maar ook een krachtig hulpmiddel kan zijn bij de ontwikkeling van sociale vaardigheden, communicatie en emotionele expressie.

Lessen worden gegeven op elektronische drumstellen, deze staan op de locatie

Lijkt jou het leuk om dit uit te proberen, wees dan van harte welkom.

Locatie Harmelen :

Adres:                          Claushof 27   3481 WB Harmelen

Telefoon:                    06-48923876

Bedrag :                   €  40 , 00 per maand.

Ben je door omstandigheden niet in de gelegenheid om de lessen te kunnen betalen  , stuur mij dan een bericht. Kruimels Muziekschool is ook speciaal voor lage inkomens, of kijk op de site van stichting Leergeld.

www.leergeldgroenehart.nl